Bli medlem? Klikk her!
Legg gjerne igjen kommentar til postene våre.

onsdag 2. desember 2009

Elgfare avverget!


Her om dagen fikk vi oss litt av en overraskelse da vi skulle gå inn døra til kjøpmannsgata 5. På døra var det nemlig hengt opp et skilt som dere ser på bildet. Idét panikken grep meg, kom jeg heldigvis på at det fortsatt var noen dager igjen til 3.desember. Så vi hadde fremdeles litt tid på å sette opp feller og annet nødvendig utstyr for vår personlige sikkerhet. MEN! To dager etter at det på mystisk vis ble hengt opp, forsvant det igjen uten spor!

Og jeg som hadde kommet så godt i gang med å lage fangstnett ._.

Simen

6 kommentarer:

Maria sa...

genialt =)

Gjertrud Louise sa...

Jaja...

Sånn gåkan det gå, det var vel noen som kom deg i forkjøpet da Simen :)

Anonym sa...

Jeg vet fakta om skiltet, men Marin forbyr meg å fortelle fakta. for ytterlige info finnes jeg muligens omkring kjøpmanngt. 5 i morgen, tirsdag etter klokka 3


Vilduz

Anonym sa...

I want not agree on it. I assume precise post. Specially the title-deed attracted me to review the intact story.

Anonym sa...

Genial fill someone in on and this post helped me alot in my college assignement. Say thank you you on your information.

Anonym sa...

Easily I assent to but I about the post should acquire more info then it has.