Bli medlem? Klikk her!
Legg gjerne igjen kommentar til postene våre.

tirsdag 2. juni 2009

MOHAHAHAHAHHAHAHAHHA


dette pleide å være en.. koselig blogg. men nå har JEG tatt over som bloggredaktør! Mitt navn er Tuva, men kommer fra nå av til å gå under navnet TaperT.

for 15 år siden, ble jeg født. det var en regnfull tirsdags morgen, midt i november, og bergen by lå klar for min ankomst..
nå bor jeg i trondheim, og lever fett med venner, yoga, PRESS (seff) og dans. blogg er en stor del av livet mitt, det vil dere fort merke. nok om meg, for denne gang. vil du vite mer, finner du meg på nettby og facer'n.


xoxo - TaperT


1 kommentar:

Gjertrud Louise sa...

Yo TaperT, og gratulerer som ny bloggredaktør!
Jeg er imponert over at en taper som deg fikk til å skrive noe på bloggen.
Det er flott at vi har en aktiv blogg igjen :D

Keep up the good work !

xoxo - G-DOG